nedeľa 23. októbra 2011

Welcome, guys!



Ahojte všetci! Vítam Vás na mojom čerstvo založenom blogu! Týmto blogom, by som sa s Vami chcela podeliť o moje myšlienky, problémy, záľuby, recenzie, názory a veľa iného. Mala som už niekoľko stránok založených na blog.cz, ale zatúžila som po niečom novom a predsa len, ako sa tak rozhliadam, na blogspote je oveľa viac známych a mojich obľúbených blogeriek.
Aby som sa Vám trochu predstavila, volám sa Dominika, ale keďže všetci moji priatelia ma volajú Dommi, rozhodla som si dať takú prezývku aj na blogu. :)) Tiež by som Vám chcela objasniť ten, možno  trochu nepochopiteľný, názov human-chameloen. Hm... No proste som vo veľa veciach taký chameleón či už v povahe, štýle alebo názoroch. Po čase, keď budete sledovať mňa a môj blog, to možno pochopíte :))
Keďže som blogspot mala iba pár krát a to som ich nikdy nerozbiehala, toto bude pre mňa niečo nové. Je to tu iné ako na blog.cz, takže majte so mnou, prosím, strpenie. :) Budem sa snažiť čo najskôr pochopiť ako to tu chodí! :))
xoxo Dommi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára