pondelok 24. októbra 2011

Beauty Guru - Macbarbie07

Určite poznáte aj vy, čo sa zaujímate o kozmetiku, nejaké beauty guru, ktoré na svoje youtube kanáli dávajú návody na líčenie či už podľa celebrít, podľa seba alebo na nejakú udalosť. Na youtube ich nájdete tisícky, ale nie každá si zaslúži obdiv a chválu. Nájdu sa medzi nimi aj 12-ročné deti, ktoré sa o líčenie pokúšajú. Áno, aj ja mám 12, ale v mojom veku sa nebudem snažiť o profesionálne líčenie s tieňmi, ceruzkou a krikľavým rúžom od Dioru. Ale ja vám chcem predstaviť jednu z tých, ktoré si chválu určite zaslúžia. Má 15 rokov a na svoj vek líči neuveriteľne dobre! Už niekoľko krát sa objavila v Seventeen magazíne, takže má za sebou už aj nejaké úspechy :)) Na jej youtube kanáli nenájdete len návody na líčenie, ale aj na účesy rôzneho druhu a taktiež outfity na každý deň, na večer, Halloween a iné. Predstavujem Vám Bethany Noel - macbarbie07!
Prvý krát mi ju poslala moja najlepšia kamarátka Peťa, ktorá je na kozmetiku zaťažená :)) Poslala mi ju s tým, že má úžasné, profesionálne videá a naviac je veľmi milá. Má naozaj veľkú zbierku make-upu od rôznych kvalitných značiek a ak vás to zaujíma môžte si to pozrieť tu . Jej videá sú v úžasnej kvalite, kamera zaostruje, takže môžte zreteľne vidieť značku aj odtieň daného produktu :)) Naozaj je to veľmi milá slečna a doporučujem Vám pozrieť si aspoň jedno jej video. :))


najnovšie video - Halloween tutorial!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára