utorok 25. októbra 2011

Ordinary diary

Ahojte!
Dnes sa Vám chcem len trochu posťažovať, typický diary článok... Dnes mi prišla moja bf priniesť úlohy a rozprávala mi čo je nové v triede. Rozprávala mi o našich spolužiačkach, ktoré v láske veľmi nemám, ale niektoré baby v triedi sú na nich priam závislé! Naozaj sa cítim akoby som v našej triede bola trochu iná, zastaralá... Ony povedia v každej vete minimálne tri nadávky, ja sa týmto nepotrebujem machrovať. Ony chcú silou-mocou zaujať každého chalana, ja si myslím, že ak by sa niekomu páčili, nemuseli by si dávať pre neho veľké výstrihy. Ony považujú fajčenie za cool, ja za hlúposť a kazenie zdravia. Sme úplne rozdielne, ako oheň a voda. Neviem, ako to bude keď prídem do školy, (momentálne som chorá a v piatok sú prázdniny) ale určite nebudem utiahnutá. Teda budem sa snažiť ukázať im, že nie som len tá hlúpa, čo nefajčí, nepije, nenadáva. Ak mám byť úprimná, radšej budem iná ako sa podriaďovať a byť tisíca kópia ,,chrapúnky". Takže prepáčte, že obyčajný a nudný diary, ale nemám na chate ani Peťu ani Ninu, takže... A dnes idem k babke až do zajtra, možno si zoberiem notebook, ale nebudem na ňom stále, tak príspevky budú až zajtra navečer.
Good bye ♥

1 komentár:

  1. Nádherný blogspot ♥ A článok je perfektný :) Želám ti skoré uzdravenie! :*

    OdpovedaťOdstrániť